Въведете
дестинация

Търсете по: град, район, остров или архипелаг

Моля,
въведете дати

БРОЙ ГОСТИ И НАСТАНЯВАНЕ

loading

Често задавани въпроси


Ще получа ли потвърждение на направената резервация веднага?

При резервации на отделни услуги: Да, резервацията Ви ще бъде потвърдена веднага в случай, че сте избрали услуга, отбелязана като "Налична" или "Потвърждение веднага". Над 90% от хотелите, трансферите и забележителностите в нашата система са с моментално потвърждение. Услугите, които са отбелязани „На запитване” в повечето случаи се потвърждават в рамките на 48 часа от изпращане на заявката, освен ако не става въпрос за турове, зависещи от климатичните условия, които съответно се потвърждават по-късно, с приближаване на датата на провеждането им.
При резервация на пакет ще получите потвърждение в първия възможен момент след проверка на актуалната наличност на полета и хотела. След като наличността и цената на услугите е проверена, в секция Моите Резервации във Вашия профил на сайта ще видите статуса на резервацията "Потвърдена", всички детайли по резервирания пакет и бутон за плащане. Самолетните билети не се издават, докато Вашето плащане не бъде получено изцяло. 

 

КАК ДА РЕЗЕРВИРАМ ПРОМО ПАКЕТ?
Попълнете резервационната форма, а ако имате въпроси и допълнителни изисквания по пътуването първо изпратете запитване или се обадете се на телефон +359 888 661719. Резервираният от Вас пакет ще видите веднага с детайли и актуален статус - потвърден или чакащ във Вашия профил в сайта, секция Моите Резервации. Потвърденият пакет можете да платите през бутона "Плати сега". Резервацията се заплаща чрез банков трансфер, с PayPal или през БОРИКА в същия ден. 
Прочетете Договора за пътуване, публикуван на сайта, както и под всяка оферта. Договорът може да се сключва и в електронна форма по смисъла на чл.82 (5) от Закона за туризма. 
След като плащането на пакета е получено при нас, на Вашия имейл веднага ще получите всички необходими документи за пътуването - ваучери за хотел, за атракция (,ако пакетът включва), полица за здравна застраховка при пътуване в чужбина, самолетни билети, а при пакети с полет на нискобюджетни превозвачи няколко дни преди пътуването ще получите по имейл и бордните карти.

 

Кога ще получа ваучера за направената резервация?
Ваучерът за направената резервация се издава автоматично при плащане и ще бъде изпратен на посочения от Вас e-mail адрес, веднага щом плащането е отразено в банковата ни сметка.

 

Как мога да заплатя резервацията?
Резервациите, направени през сайта на TOURISTIKA.BG могат да бъдат заплатени по няколко начина: чрез кредитна/дебитна карта през виртуален ПОС терминал на БОРИКА, през PayPal или с банков трансфер. За повече информация моля, вижте тук        logo-mastercardvisa_logo maestro_250 borika_logo banktransfer_-small paypal-logo

 

Мога ли да платя едновременно няколко резервации за различни услуги?
Да, можете. Когато попълвате резервационната форма за хотел например, ще откриете допълнителни полета, в които можете да добавите още услуги. Така можете да изпратите една обща резервация, която да включва едновременно хотелско настаняване, трансфери и билети за забележителности. След което можете да заплатите всички тези услуги с една единствена транзакция.

 

Как мога да съм сигурен, че резервацията ми е направена успешно?
Ако сте направили резервация успешно, на екрана ще се изпише съобщение: "Вашето запитване за резервация е изпратено успешно", след което ще получите автоматичен е-mail на посочения от Вас електронен адрес. Електронното съобщение съдържа линк за проверка на статуса и номера на резервацията.
Получаването на e-mail и активирането на резервацията означават, че тя е направена успешно и чака да бъде платена по избрания от Вас начин.
(!)Молим Ви да имате предвид, че ако не получите е-mail с  линк към резервацията, то най-вероятно тя е направена неуспешно. Но причините да не получите автоматичен e-mail могат да бъдат и:
- неправилно въведен e-mail адрес
- неуспешно изпратена резервация поради лоша интернет връзка.
Ако сте сигурни, че сте въвели правилно електронния си адрес и сте изпратили резервацията успешно, но не сте получили е-mail, молим Ви непременно да се свържете с нас на: sales@touristika.bg

 

как да проверя дали резервацията ми е потвърдена?
Веднага щом направите резервация, ще получите автоматичен e-mail от нашата система и можете веднага да проверите нейния статус през съдържащия се в съобщението линк.

 

Ако избера услуга, която е На запитване, колко време ще трябва да чакам, за да разбера дали е потвърдена?
Услугите, които са "На запитване" в повечето случаи се потвърждават или съответно отказват до 48 часа след изпращане на резервацията. Всеки път, когато статусът на Вашата заявка се смени, ще получавате съобщение на посочения от Вас e-mail адрес автоматично. Някои много специфични обиколки или екскурзии е възможно да се потвърдят няколко дни преди датата, за която са заявени, особено такива, провеждането на които зависи от атмосферните условия. Ще ви държим в течение и по телефона в такива случаи, за да можете да сте сигурни в направената резервация или да ви предложим алтернативни варианти в случай, че не може да се потвърди за първоначално избраната дата!

 

Колко дълго мога да държа потвърдена резервация, преди да я платя?
Резервацията Ви е гарантирана в рамките на 24 часа от потвърждаването й. Ако след изтичане на тези 24 часа не са предприети мерки по заплащане на пълната й стойност, то резервацията се анулира и няма да се счита за актуална.

 

Безплатно ли е да анулирам хотелска резервация?
Условията на всеки хотел за анулации, промени и ноу-шоу (неявяване на датата на настаняване) са публикувани срещу всяка цена, още преди да пристъпите към резервация на стаята. Молим Ви да четете внимателно тези условия преди да резервирате.
Общо правило, валидно при почти всички хотели:  колкото по-рано от датата на настаняване е направена анулацията, толкова по-малка или никаква е неустойката за Вас.

 

Как ще получа ваучерите и билетите за пътуването?
Ваучерите за хотелско настаняване, за резервации на трансфери и забележителности, както и електронните самолетни билети ще бъдат изпратени автоматично на електронната Ви поща веднага, след като услугите са заплатени в пълен размер.
(!)Не забравяйте преди пътуването да разпечатате всеки от ваучерите и да го носите със себе си, за да го представите, където е необходимо - в хотела, на касата в музея, на шофьора на трансферния автомобил, на екскурзовода или др.

 

Не съм получил/а имейл за направената резервация?
Причините да не получите автоматичен e-mail за направена резервация могат да бъдат няколко:
- неуспешно извършена резервация. Сигурни ли сте, че на екрана видяхте съобщение: "Вашето запитване за резервация беше изпратено успешно"?
- грешно въведен e-mail адрес
- неуспешно изпратена резервация поради лоша интернет връзка 
Ако сте сигурни, че сте въвели правилно електронния си адрес и сте изпратили резервацията успешно, но не сте получили обратен е-mail, молим Ви непременно да се свържете с нас по телефон или онлайн на: sales@touristika.bg

 

Кой има достъп до данните от кредитната ми карта?
Плащането с кредитни или дебитни карти се осъществява през виртуален ПОС терминал и се извършва директно в системата на банката, а не на самия сайт. Транзакцията реално се осъществява на защитения сървър на банката и системите за картови разплащания, а информацията, която изпращате към банката през сайта е криптирана и защитена чрез SSL технологията за още по-голяма сигурност! 
При плащане с PayPal Вие също сте препратени на страницата на PayPal, за да завършите плащането, където не въвеждате никакви данни за Вашата карта.
(!)TOURISTIKA.BG НЯМА ДОСТЪП ДО ДАННИТЕ ОТ ВАШАТА БАНКОВА КАРТА.

 

В каква валута се заплаща резервацията?
Независимо от избрания начин на плащане всички плащания се извършват в български лева. Цените се конвертират по курс 1,00 EUR = 1,96 BGN.
При плащане през системата на PayPal валутният курс се определя от PayPal.

 

Мога ли онлайн да направя туристическа застраховка при пътуване в чужбина?
TOURISTIKA.BG Ви предлага да сключите туристическа застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" директно оттук, с което цялата подготовка по пътуването Ви ще бъде завършена и то изцяло онлайн!

 

Цените на предлаганите услуги крайни ли са или се заплащат допълнителни такси?
Всички цени на хотели, самолетни билети, трансфери и забележителности СА КРАЙНИ и БЕЗ допълнителни такси. При плащане с кредитна/дебитна карта НЯМА да Ви бъде удържана такса за транзакцията.
В някои дестинации при хотелско настаняване се заплаща на място местна туристическа такса, което е отбелязано в условията на хотела по време на резервация. Тази местна туристическа такса се събира задължително от всеки турист, а размерът й се определя от съответните власти и изрично се плаща директно от туристите на място.

 

Ако съм резервирал трансфер от летище, но полетът ми закъснее, дали шофьорът ще ме изчака?
Ако полетът Ви закъснее, информацията за това ще достигне до шофьора и той ще Ви чака съгласно новото разписание. Затова молим внимателно и коректно да попълвате задължителните полета в резервационната форма!

 

Какви трансфери мога да резервирам през вашата платформа?
Чрез сайта на TOURISTIKA.BG можете да резервирате самостоятелен трансфер от летище, жп гара, хотел, пристанище със стандартна кола, луксозен автомобил или минибус. За повече информация вижте тук

 

Какви забележителности мога да резервирам през този сайт?
Чрез сайта на TOURISTIKA.BG можете да резервирате обиколки на градски забележителности, входни билети за музеи, галерии и други атракции, тематични и атракционни паркове, гмуркане, рафтинг, хеликоптерни обиколки, сафари турове, както и еднодневни екскурзии до близки градовe около дестинацията, в която сте отседнали. За повече информация вижте тук

 

Каква е възрастовата граница за бебе?
В нашата резервационна система всички ненавършили 2 години към датата на пътуването се считат за БЕБЕТА.

(!)При резервации на хотели задължително се отбелязва броят на бебетата заради опцията на място да бъдат предоставени бебешки кошарки.

При резервации на трансфери и забележителности бебетата дори не е необходимо да бъдат отбелязвани в резервационната форма.
При резервации за самолетни билети четете условията на конкретната тарифа и авиокомпания.

 

Каква е възрастовата граница за дете?
Когато правите търсене в нашата резервационна платформа, имайте предвид, че за ДЕЦА се считат всички лица на възраст между 2 и 18 год.

(!)При резервация на хотели и забележителности трябва да отбележите точната възраст на всяко от децата, за да може системата да върне коректни резултати. Молим да имате предвид, че детските намаления варират, както и че отделните хотели и доставчици имат различна политика по отношение на възрастовата граница на децата. Така в един хотел 13-годишно момче може да бъде калкулирано по цената за възрастен, докато в друг то да се счита за дете и да получи детско намаление!

(!)Моля да обърнете внимание, че при резервации на трансфери точната възраст на детето няма значение и то се посочва в общия брой пътници.

 

Какъв е максималният брой хора, настанени в една стая?
Максималният брой гости, настанени в една стая е 4 + 2 бебета.

 

 

.